Welcome
Accesorii
Best tuning
Kitch tuning
Album foto
Contact
|
.:Locul 1:.
|
Modificari: Motor Renault Fuego 1647 cmc, 78 cp, cutie viteze
Renault, faruri Golf IV, spoiler fata de Golf IV, praguri
laterale, spoiler spate, captator aer pe capota, eleron de
espero, geamuri fumurii fata si spate cu omologare pentru
folie, ornament luneta spate, jante sport in patru prezoane,
doua gaturi sport de esapament, scaune Recaro, ceasuri albe
Renault (230 km/h), viteza maxima indicata de vitezometru
180 km/h geamuri electrice fata, fete interioare de usi la
comanda, trapa, volan sport, casetofon Sony boxe fata JBL
si spate Sony. Farurile de golf 4 au fost puse intr-un service
unde s-au luat masurile necesare s-a decupat cu grija din
aripi, masca si capota. S-a adaugat o instalatie electrica
pentru farurile de Golf dupa care au fost omologate la fel
ca si motorul si cutia de viteze. Capota se deschide in sens
invers fata de cele obisnuite. Masina se comporta sportiv
sunt diferente enorme intre ea si alte dacii care vor sa fie
asemanatoare cu aceasta (foarte multi incearca sa copieze
masina dar degeaba) Masina a participat si la trei raliuri
organizate in Constanta la care a luat locurile 1 si 2 niciodata
mai putin.
|
.:Locul 2:.
|
Auto: Dacia Modificari: Viteza maxima este de peste 180km/h,
consumul sub 10 in oras si sub 9l la drum mers cam 150-160constant
cu virfuri de 180-190km/h, acceleratia de la 0-100km/h este
sub 10s. Are chiptuning (mareste puterea si turatia), evacuare
rapida din inox fara catalizator doar o toba finala sport,
totul din inox marca BORLA, bujii Bosch cu filet lung cutie
cu grup 8:33 cu viteza 5 normala roti 175/13, amortizoare
Bilstein linia galbena (mai tari speciale de sport pt Dacia),
bare stabilizatoare mai groase. NU m-a batut nici o Dacia
cu motor aspirat si nici un Cielo sau Tico foarte rar am fost
incurcat de cite o masina straina de mare putere dar eu cred
ca sunt masini mult mai rapide decit Dacia si poate unele
din masinile pe care le-am intrecut era nu prea bune sau nu
prea bine conduse. Intr-una din poze se poate vedea bara stabilizatoare
iar in alta evacuarea. Poza cu bordul este singura pe care
o am mergind cu viteza mai mare dar maximul a fost mult dupa
ce se termina scala bordului si peste 5500rot/min in treapta
a 5 a,dar atunci nu aveam o camera digitala la mine iar in
poza din imagine portiunea dreapta era destul de scurta si
trficul relativ aglomerat.
|
.:Locul 3:.
|
Auto: Dacia Nova
GT Modificari: Eleron cu stop incorporat proiectoare de serie,
jante aliaj Ruote OZ 13'', anvelope Fulda 205/60 HR13, iesire
dubla esapament cu toba de Audi, praguri de Mercedes redimensionate,
lama fata Dacia Break, dimensionata, lame spate Dacia Break
suprapuse si dimensionate, motor (in mica parte: chiulasa
/ galerie / filtru aer), volan ø30cm instalatie audio (CD
player Panasonic 4X35W, tweetere Cobra 2X80W, difuzoare fata
2X120W, spate 2X180W Sony X-plod, amplificator Sony XM-6020
1X120W, filtru Gellhard GXC10, subwoofer Sony XS-300X 300W),
hayon modificat, capota, modificata cu pleoape si grila incorporate,
eliminarea emblemelor, cap schimbator viteze, Victor Evolution,
flapsuri sub spoiler fata, flanse roti spate: +4cm fiecare
roata, intaritor din cauciuc la arcurile spate.
|
|
|