BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.


 

Navigation
Welcome
Accesorii
Best tuning
Kitch tuning
Album foto
Contact

 







.:Locul 1:.

Modificari: Motor Renault Fuego 1647 cmc, 78 cp, cutie viteze Renault, faruri Golf IV, spoiler fata de Golf IV, praguri laterale, spoiler spate, captator aer pe capota, eleron de espero, geamuri fumurii fata si spate cu omologare pentru folie, ornament luneta spate, jante sport in patru prezoane, doua gaturi sport de esapament, scaune Recaro, ceasuri albe Renault (230 km/h), viteza maxima indicata de vitezometru 180 km/h geamuri electrice fata, fete interioare de usi la comanda, trapa, volan sport, casetofon Sony boxe fata JBL si spate Sony. Farurile de golf 4 au fost puse intr-un service unde s-au luat masurile necesare s-a decupat cu grija din aripi, masca si capota. S-a adaugat o instalatie electrica pentru farurile de Golf dupa care au fost omologate la fel ca si motorul si cutia de viteze. Capota se deschide in sens invers fata de cele obisnuite. Masina se comporta sportiv sunt diferente enorme intre ea si alte dacii care vor sa fie asemanatoare cu aceasta (foarte multi incearca sa copieze masina dar degeaba) Masina a participat si la trei raliuri organizate in Constanta la care a luat locurile 1 si 2 niciodata mai putin.


 



.:Locul 2:.

Auto: Dacia Modificari: Viteza maxima este de peste 180km/h, consumul sub 10 in oras si sub 9l la drum mers cam 150-160constant cu virfuri de 180-190km/h, acceleratia de la 0-100km/h este sub 10s. Are chiptuning (mareste puterea si turatia), evacuare rapida din inox fara catalizator doar o toba finala sport, totul din inox marca BORLA, bujii Bosch cu filet lung cutie cu grup 8:33 cu viteza 5 normala roti 175/13, amortizoare Bilstein linia galbena (mai tari speciale de sport pt Dacia), bare stabilizatoare mai groase. NU m-a batut nici o Dacia cu motor aspirat si nici un Cielo sau Tico foarte rar am fost incurcat de cite o masina straina de mare putere dar eu cred ca sunt masini mult mai rapide decit Dacia si poate unele din masinile pe care le-am intrecut era nu prea bune sau nu prea bine conduse. Intr-una din poze se poate vedea bara stabilizatoare iar in alta evacuarea. Poza cu bordul este singura pe care o am mergind cu viteza mai mare dar maximul a fost mult dupa ce se termina scala bordului si peste 5500rot/min in treapta a 5 a,dar atunci nu aveam o camera digitala la mine iar in poza din imagine portiunea dreapta era destul de scurta si trficul relativ aglomerat.


 



.:Locul 3:.

 

Auto: Dacia Nova GT Modificari: Eleron cu stop incorporat proiectoare de serie, jante aliaj Ruote OZ 13'', anvelope Fulda 205/60 HR13, iesire dubla esapament cu toba de Audi, praguri de Mercedes redimensionate, lama fata Dacia Break, dimensionata, lame spate Dacia Break suprapuse si dimensionate, motor (in mica parte: chiulasa / galerie / filtru aer), volan ø30cm instalatie audio (CD player Panasonic 4X35W, tweetere Cobra 2X80W, difuzoare fata 2X120W, spate 2X180W Sony X-plod, amplificator Sony XM-6020 1X120W, filtru Gellhard GXC10, subwoofer Sony XS-300X 300W), hayon modificat, capota, modificata cu pleoape si grila incorporate, eliminarea emblemelor, cap schimbator viteze, Victor Evolution, flapsuri sub spoiler fata, flanse roti spate: +4cm fiecare roata, intaritor din cauciuc la arcurile spate.

 

 

 



Dacia-tuning




 



 



This site is copyright © Dacia-tuning Site was made by Corleone at www.Corleone.xhost.ro


Best-tuning